Tryggt, enkelt och smidigt
Spara tid och pengar på en effektiv schemaplanering
Schemabanken har fokus på den dagliga verksamheten och kan användas för både behovsstyrning, rullande grundscheman och specifika tidsperioder. Många funktioner är automatiserade, vilket gör systemet både säkert, smidigt och kostnadseffektivt.
Vi vet att det kan ske många och snabba förändringar i organisationen. Därför har vi lagt stort fokus på realtidsbemanningen, där du på ett snabbt och tryggt sätt kan göra omplaneringar. Systemet har lättöverskådliga vyer där du till exempel enkelt kan dra och släppa tider eller personer som ska flyttas runt i schemat. För att alla medarbetare ska komma åt systemet fungerar det på alla typer av enheter – både mobil, surfplatta och dator.
En av de stora styrkorna med systemet är stödet för samplanering, vilket gör det möjligt att dela resurstider mellan avdelningar och enheter samt enkelt söka upp lediga resurser för schemaläggning av vakanta pass. Systemet går även att integrera med bland annat marknadsledande personal- och lönesystem, ekonomisystem samt faktureringsystem, vilket underlättar det dagliga arbetet.